Różnice pomiędzy modelami RD7 i RD07A: Różnice pomiędzy wersjami
Z Afripedia
(bez obrazków) |
(dodano zdjęcia) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|- | |- | ||
| zaworki do pompowanie przedniego zawieszenia | | zaworki do pompowanie przedniego zawieszenia | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Zaworki.jpg|frame]] |
|brak zaworków | |brak zaworków | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Korek.jpg|frame]] |
|- | |- | ||
| spustowa oleju w lagach | | spustowa oleju w lagach | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Spustdokrec.jpg|frame]] |
| brak śruby spustowej | | brak śruby spustowej | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:ImgNull.png|frame]] |
|- | |- | ||
|zbiornik ciśnieniowy z regulacją hard-soft w amortyzatorze tylnym | |zbiornik ciśnieniowy z regulacją hard-soft w amortyzatorze tylnym | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:Kompensator_z_regulacja.jpg|frame]] |
|brak regulacji Hard-Soft | |brak regulacji Hard-Soft | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Kompensator.JPG|frame]] |
|- | |- | ||
|Złoto anodowane felgi DID z trzmaczem opony | |Złoto anodowane felgi DID z trzmaczem opony | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Felgazlota.jpg|frame]] |
|Aluminowe felgi DID, bez trzymacza opony | |Aluminowe felgi DID, bez trzymacza opony | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Felga_srebrna.jpg|frame]] |
|- | |- | ||
|colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Elektryka | |colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Elektryka | ||
|- | |- | ||
| Moduł zapłonowy kompatybilny z RD03(?) - RD04 Inne wiązki elektryczne do modułu zapłonowego CDI | | Moduł zapłonowy kompatybilny z RD03(?) - RD04 Inne wiązki elektryczne do modułu zapłonowego CDI | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-CDI_rd07.jpg|frame]] |
|Nowy moduł mikroprocesorowy ECU, Inne wiązki elektryczne do modułu zapłonowego ECU | |Nowy moduł mikroprocesorowy ECU, Inne wiązki elektryczne do modułu zapłonowego ECU | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Moduł_CDI_RD07A.JPG|frame]] |
|- | |- | ||
|Jedna lampa ze swiatłem mijania, druga lampa ze swiatłem drogowym, inne wiązki | |Jedna lampa ze swiatłem mijania, druga lampa ze swiatłem drogowym, inne wiązki | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Lampy_rd07.jpg|frame]] |
|Dwie blizniacze lampy H4, zintegrowane pozycyjne drogowe i mijania | |Dwie blizniacze lampy H4, zintegrowane pozycyjne drogowe i mijania | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:ImgNull.png|frame]] |
|- | |- | ||
|colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Układ paliwowy | |colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Układ paliwowy | ||
|- | |- | ||
|Gazniki bez czujnika położenia przepustnicy TPS | |Gazniki bez czujnika położenia przepustnicy TPS | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:ImgNull.png|frame]] |
|Czujnik położenia przepustnicy gaznika | |Czujnik położenia przepustnicy gaznika | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-TPS.jpg|frame]] |
|- | |- | ||
|Dysze głowne: 116 i 122 (tylny cylinder) | |Dysze głowne: 116 i 122 (tylny cylinder) | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Dysze_glowne115.JPG|frame]] |
|Dysze główne 115 | |Dysze główne 115 | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Dysze_glowne115.JPG|frame]] |
|- | |- | ||
|2 cewki zapłonowe w parze na jeden cylinder (2 świece) | |2 cewki zapłonowe w parze na jeden cylinder (2 świece) | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Cewki07.jpg|frame]] |
|po jednej zintegrowanej cewce zapłonowej na jeden cylinder (2 świece) | |po jednej zintegrowanej cewce zapłonowej na jeden cylinder (2 świece) | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Cewki_07a.jpg|frame]] |
|- | |- | ||
|Brak odpowietrzenia/wentylacji komór pływakowych | |Brak odpowietrzenia/wentylacji komór pływakowych | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Wentylacja_komor.jpg|frame]] |
|poprawione odpowietrzanie gaznika (patrz:[Uruchomienie silnika po długim postoju]) | |poprawione odpowietrzanie gaznika (patrz:[Uruchomienie silnika po długim postoju]) | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Wentylacja_komor.jpg|frame]] |
|- | |- | ||
|colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Owiewki | |colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Owiewki | ||
|- | |- | ||
| Czasza "kocie oczy" z glebokim wcięciem na szybę, dwie sruby mocujące do stelaża (nie pasuje do RD07A ani do RD03 i RD04) | | Czasza "kocie oczy" z glebokim wcięciem na szybę, dwie sruby mocujące do stelaża (nie pasuje do RD07A ani do RD03 i RD04) | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Czacha_kocieoczy.jpg|frame]] |
|Czasza z wypukłym osadzeniem lamp z falowanym, wcięciem na szybę. (nie pasuje do RD07), Jedna, centralna śruba mocująca czaszę do stelaża | |Czasza z wypukłym osadzeniem lamp z falowanym, wcięciem na szybę. (nie pasuje do RD07), Jedna, centralna śruba mocująca czaszę do stelaża | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Czacha07a.jpg|frame]] |
|- | |- | ||
|colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Wydech | |colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Wydech | ||
|- | |- | ||
|Krótszy, lżejszy(?) ale głosnieszy wydech | |Krótszy, lżejszy(?) ale głosnieszy wydech | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:ImgNull.png|frame]] |
|Dłuższy, cichszy ale cięższy wydech, inny górny zaczep wieszka tylnego | |Dłuższy, cichszy ale cięższy wydech, inny górny zaczep wieszka tylnego | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:200px-Wydech07a.jpg|frame]] |
|- | |- | ||
|colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Inne różnice | |colspan="4" style="text-align:center;background-color:#042b6b;color:white" |Inne różnice | ||
|- | |- | ||
|wiesz o innych rożnicach? Wpisuj! | |wiesz o innych rożnicach? Wpisuj! | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:ImgNull.png|frame]] |
|wiesz o innych rożnicach? Wpisuj! | |wiesz o innych rożnicach? Wpisuj! | ||
− | | [[File:|frame]] | + | | [[File:ImgNull.png|frame]] |
|- | |- | ||
|} | |} |
Aktualna wersja na dzień 17:38, 20 wrz 2017
Lista różnic pomiedzy modelami RD07A i RD07A
RD07 ('93-1996r.) | RD07A ('96-2003r) | ||
---|---|---|---|
Zawieszenie i koła | |||
zaworki do pompowanie przedniego zawieszenia | brak zaworków | ||
spustowa oleju w lagach | brak śruby spustowej | ||
zbiornik ciśnieniowy z regulacją hard-soft w amortyzatorze tylnym | brak regulacji Hard-Soft | ||
Złoto anodowane felgi DID z trzmaczem opony | Aluminowe felgi DID, bez trzymacza opony | ||
Elektryka | |||
Moduł zapłonowy kompatybilny z RD03(?) - RD04 Inne wiązki elektryczne do modułu zapłonowego CDI | Nowy moduł mikroprocesorowy ECU, Inne wiązki elektryczne do modułu zapłonowego ECU | ||
Jedna lampa ze swiatłem mijania, druga lampa ze swiatłem drogowym, inne wiązki | Dwie blizniacze lampy H4, zintegrowane pozycyjne drogowe i mijania | ||
Układ paliwowy | |||
Gazniki bez czujnika położenia przepustnicy TPS | Czujnik położenia przepustnicy gaznika | ||
Dysze głowne: 116 i 122 (tylny cylinder) | Dysze główne 115 | ||
2 cewki zapłonowe w parze na jeden cylinder (2 świece) | po jednej zintegrowanej cewce zapłonowej na jeden cylinder (2 świece) | ||
Brak odpowietrzenia/wentylacji komór pływakowych | poprawione odpowietrzanie gaznika (patrz:[Uruchomienie silnika po długim postoju]) | ||
Owiewki | |||
Czasza "kocie oczy" z glebokim wcięciem na szybę, dwie sruby mocujące do stelaża (nie pasuje do RD07A ani do RD03 i RD04) | Czasza z wypukłym osadzeniem lamp z falowanym, wcięciem na szybę. (nie pasuje do RD07), Jedna, centralna śruba mocująca czaszę do stelaża | ||
Wydech | |||
Krótszy, lżejszy(?) ale głosnieszy wydech | Dłuższy, cichszy ale cięższy wydech, inny górny zaczep wieszka tylnego | ||
Inne różnice | |||
wiesz o innych rożnicach? Wpisuj! | wiesz o innych rożnicach? Wpisuj! |