Amortyzator tylnego zawieszenia - sprawdzenie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Afripedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "Category:Reguralne czynności serwisowe Sprawdzenie amora by KAZMIR ([http://archiwum.africatwin.com.pl/index.php?type=topic&id=2391&forum=3&p=2 patrz wątek na Star...")
 
(dodano kategorię)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
[[Category:Reguralne czynności serwisowe]]
+
[[Category:Regularne czynności serwisowe]]
 +
[[Category:Rama Zawieszenia Napęd]]
 
Sprawdzenie amora by KAZMIR ([http://archiwum.africatwin.com.pl/index.php?type=topic&id=2391&forum=3&p=2 patrz wątek na Starym Forum]).
 
Sprawdzenie amora by KAZMIR ([http://archiwum.africatwin.com.pl/index.php?type=topic&id=2391&forum=3&p=2 patrz wątek na Starym Forum]).
  

Aktualna wersja na dzień 21:26, 17 wrz 2017

Sprawdzenie amora by KAZMIR (patrz wątek na Starym Forum).

  1. Po wymontowaniu centralnego amora demontujemy sprężynę.
  2. Robimy znacznik (pisakiem) na tłoczysku na 10 mm przed całkowitym zamknięciem.
  3. Bierzemy wagę łazienkową naciskając powoli i na 10mm przed końcem odczytujemy wartość. Dla nowego jest to 27kg Poniżej wartości 20kg wymiana-regeneracja możliwe ubytki gazu.
  • Gaz Nitrogen cisnienie 1,569 kPa (16 at)
  • "Service limit" dla sprężyny 231 mm
  • Wszystkie te wartości dotyczą RD – 03 myślę, że RD -04 również.